Klachten
Wij vinden het belangrijk dat u uw leven kunt leiden zoals u dat wenst of van huis uit gewend bent. Dat willen we mogelijk maken met goede zorg. Dit ontstaat in een samenwerkingsrelatie tussen u als cliënt, uw partner of mantelzorger en onze medewerkers en vrijwilligers. Samen werken we aan een ‘Waardig Leven’. Zorg is mensenwerk. Het kan dus zijn dat u vragen hebt. Of dat u niet tevreden bent over hoe wij ons werk doen. Vertel ons wat u nodig hebt. Zo kunnen we er iets aan doen voor u.
Praat met de betrokken medewerker
Heeft u een vraag of een klacht? U kunt dit altijd bespreken met de medewerker die uw onvrede heeft veroorzaakt. Mogelijk kunt u het probleem samen oplossen. Ook een andere medewerker of de community coach kan u helpen om een goede oplossing te vinden.
Komt u er samen toch niet uit? Of praat u liever met een onafhankelijke persoon? Dan zijn er diverse andere mogelijkheden:
Benader de interne cliëntvertrouwenspersoon
Roel Venderbos is cliëntvertrouwenspersoon. U kunt hem bereiken per e-mail (klacht@zorgverlening-hetbaken.nl) of telefonisch (088 - 258 10 25).
Benader de interne klachtenfunctionaris
Anneke aan’t Goor is de interne klachtenfunctionaris van Het Baken. U kunt haar bereiken per e-mail (klacht@zorgverlening-hetbaken.nl) of telefonisch (088 - 258 10 25).
Digitaal klachtenformulier
Heeft u liever dat er contact met u wordt opgenomen? Laat dan in het digitaal klachtenformulier uw gegevens achter en er wordt op werkdagen z.s.m. contact met u opgenomen.
Benader de externe cliëntvertrouwenspersoon Wet zorg en dwang
Heeft u een vraag in het kader van de Wet zorg en dwang (Wzd)? Of bent u ontevreden over de zorg rondom deze wet? Dan kunt u terecht bij de onafhankelijke cliëntvertrouwenspersoon van het Landelijk steunpunt (mede)zeggenschap (LSR). Dit is Carina Kerkdijk. E-mail: c.kerkdijk@hetlsr.nl, telefoon: 0615311541.
Meer informatie
Meer informatie over de klachtenprocedure vindt u in deze wegwijzer.